Chcesz pozyskać nowych klientów dla swojej firmy handlowej? Nie lekcjeważ więc znaczenia promocji! W tym przypadku zasada jest prosta – obserwuj tych, którzy sprzedają najwięcej. A kto może poszczycić się większymi obrotami, niż sieci handlowe? Raz na jakiś czas, każda licząca się marka handlowa wprowadza do swojej oferty produkt, na którym zarabia bardzo dużo, mimo że narzucona marża jest minimalna. Na jakiej zasadzie to funkcjonuje? To niezwykle proste: po pierwsze ma tu zastosowanie zasada "ilość, nie marża" – w rezultacie sprzedawca i tak wyjdzie na tym całkiem korzystnie, a po drugie tani produkt ściągnie do ciebie wielu klientów. Jest bardzo duża szansa, że większość z nich kupi znacznie więcej artykułów. Promowany produkt ma być przedewszystkim "zanentą" i to jest jego podstawowa funkcja. Jeżeli oczekiwania klientów zostaną spełnione, zyskasz grono nowych stałych odbiorców. Warto więc czasami nie zarobić, żeby w rezultacie zarobić znacznie więcej. Paradoks? Może i tak, ale to działa.
Written on Lipiec 3rd, 2015 by Katarzyna Augustyn
Doceń znaczenie promocji

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )