Rewolucja w reklamie internetowej

Na przestrzeni ostatnich trzech lat zaszły wielkie zmiany w podejściu firm do reklamy internetowej. Marketingowcy są skłonni przeznaczać naprawdę wysokie kwoty na kampanie reklamowe w obszarach cyberprzestrzeni, które dotychczas były ignorowane lub niedostrzegane. Świetnym przykładem jest blogosfera – jeszcze niedawno wywołująca uśmiech na twarzach speców od reklamy, dziś traktowana jako wpływowe medium. Czym są blogi i jakie korzyści wynikają dla firmy ze współpracy z ich twórcami. Tak naprawdę blogosfery nie da się jednoznacznie zdefiniować. Dla jednych blogi są internetowymi pamiętnikami, dla innych formą dziennikarstwa obywatelskiego. Na jakiej półce by je nie postawić, nie ulega wątpliwości, że firma może dużo zyskać podejmując współpracę z ich autorami. Wysoka wiarygodność blogerów sprawiła, że dziś mają oni setki tysięcy wiernych czytelników. Wystarczy zatem jedna kampania reklamowa, przeprowadzona na kilku poczytnych blogach, aby rozpoznawalność marki znacząco wzrosła. A większa rozpoznawalność oznacza więcej klientów.

Witam! Jestem Kaska i interesuję się finansami i biznesem, prowadzę bloga w formie odskoczni. Na co odzień jestem mamą 2 synków na urlopie wychowawczym. W nie długim czasie wracam do pracy w biurze rachunkowym, dlatego będę na bieżąco aktualizować bloga i zasypywać Was nowymi informacjami.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.