Na przestrzeni ostatnich trzech lat zaszły wielkie zmiany w podejściu firm do reklamy internetowej. Marketingowcy są skłonni przeznaczać naprawdę wysokie kwoty na kampanie reklamowe w obszarach cyberprzestrzeni, które dotychczas były ignorowane lub niedostrzegane. Świetnym przykładem jest blogosfera – jeszcze niedawno wywołująca uśmiech na twarzach speców od reklamy, dziś traktowana jako wpływowe medium. Czym są blogi i jakie korzyści wynikają dla firmy ze współpracy z ich twórcami. Tak naprawdę blogosfery nie da się jednoznacznie zdefiniować. Dla jednych blogi są internetowymi pamiętnikami, dla innych formą dziennikarstwa obywatelskiego. Na jakiej półce by je nie postawić, nie ulega wątpliwości, że firma może dużo zyskać podejmując współpracę z ich autorami. Wysoka wiarygodność blogerów sprawiła, że dziś mają oni setki tysięcy wiernych czytelników. Wystarczy zatem jedna kampania reklamowa, przeprowadzona na kilku poczytnych blogach, aby rozpoznawalność marki znacząco wzrosła. A większa rozpoznawalność oznacza więcej klientów.
Written on Wrzesień 11th, 2015 by Katarzyna Augustyn
Rewolucja w reklamie internetowej

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )